سایر

آموزش ریست پسورد لایت اسپید از طریق SSH

لایت اسپید یک وب سرور لینوکس است که به کاربران این امکان را می‌دهد که سرور لینوکس خود را مدیریت کنید. از آنجایی که خاصیت رمز عبور ها، فراموش شدن است! شما ممکن است رمز ورود لایت اسپید خود را به راحتی فراموش کنید. بنابراین اگر به ریست پسورد لایت اسپید احتیاج دارید در این مقاله کوتاه با تادسرور همراه باشید و با چند دستور ساده، پسورد لایت اسپید را بازیابی کنید.

ریست رمز عبور ادمین لایت اسپید

نحوه ریست پسورد لایت اسپید

برای ریست پسورد لایت اسپید کافیست مراحل زیر را انجام دهید و به سرور خود ssh بزنید

  • ابتدا وارد پوشه زیر شوید:
cd /usr/local/lsws/admin/misc
  • سپس با دستور زیر وارد مرحله تغییر رمز عبور می شوید
 ./admpass.sh
  • در ابتدا از شما نام کاربری پرسیده می شود که نیازی به وارد کردن آن نیست و کافیست اینتر بزنید تا نام کاربری پیش فرض admin انتخاب شود.
  • برای ریست پسورد لایت اسپید احتیاج داید رمز عبور جدیدی تعریف کنید. رمز عبور خود را وارد کنید. اگر فردی هستید که همیشه رمزهای خود را فراموش می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم از یک الگوی مناسب برای ایجاد رمز عبور استفاده کنید. به طور مثال از حروف بزرگ و اعداد در کلمه خود استفاده کنید. همچنین استفاده از کاراکترهایی مانند. @ و ـ و $ باعث پیچیده تر شدن و امنیت بیشتر رمز شما می‌شود.
  • در مرحله بعد، از شما کانفرم رمز عبور درخواست می شود. دوباره رمز عبور را وارد کنید و اینتر بزنید.

هم اکنون می توانید با اضافه کردن پورت 7080 به انتهای ادرس سرور خودتان به اینترفیس لایت اسپید لاگین کنید.

ریست رمز لایت اسپید
ریست پسورد لایت اسپید

به همین سادگی و با چند دستور ساده می‌توانید ریست رمز لایت اسپید خود را انجام دهید. اگر باز هم سوالی در این زمینه دارید با ما درمیان بگذارید.

مهرداد تاری

تلاش میکنم مطالبی منتشر کنم که از اعتبار و کیفیت بالایی برخوردار باشند. خواهشمندم در صورت مشاهده اشکال، حتما مرا مطلع سازید. سپاس TARIMEHR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا